کیا با امپول فشار زایمان کردن؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

و منی که بعد یه ماه این تاپیکو دیدم یه حس اینکه وارد تونل وحشت میشی بهم داره دست میده 🤣

ترسیدم 😑😑😑😐

من

من 🥺🥺🥺

تورو خدا اینجوری نگین آدمو میترسونین

من اولیم با آمپول بود
البته سرومم رو ۱۰ شب زدن دردام زیاد شد بی وجدان ها سروم رو قطع کردن گفتن بخواب تا صبح
تا صبح درد کشیدم ۷ و نیم صبح ب دنیا اومد.... خیلی بد بود

من

من خیلی بد بود

خواهر من با امپول زایمان کرد خیلی اذیت شد طفلی 🥲

من

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی