کیا با آمپول فشار زایمان کردن و چند هفته بودن 🤦‍♀️

۶ پاسخ

من سر لیا دردم نمیگرفت هر کاری میکردم آخر رفتم بیمارستان اول قرص داخل واژن میزاشتن بعد آمپول فشار اینا زدن
۴۰هفته۴روز بزور دنیا اومد 😅

من
۳۹هفته کیسه ابم پاره شد

من خودم ۳۷ هفته و ۳ روز کیسه آبم پاره شد درد نداشتم رفتم زایشگاه با آمپول فشار زایمان کردم

من سر پسرم چهل تموم بودم فشارم رف بالا

۴۰هفته تمام

من ۴۰ هفته و ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۵ ماهگی