من سر لیا دردم نمیگرفت هر کاری میکردم آخر رفتم بیمارستان اول قرص داخل واژن میزاشتن بعد آمپول فشار اینا زدن
۴۰هفته۴روز بزور دنیا اومد 😅
من
۳۹هفته کیسه ابم پاره شد
من خودم ۳۷ هفته و ۳ روز کیسه آبم پاره شد درد نداشتم رفتم زایشگاه با آمپول فشار زایمان کردم
من سر پسرم چهل تموم بودم فشارم رف بالا
۴۰هفته تمام
من ۴۰ هفته و ۲ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.