مامانا کیا دقیقا ۴۰ هفته ک شدن با امپول فشار زایمان کردن

۸ پاسخ

من هم 40هفته ام ولی هیچ دردی ندارم اصلن یعنی منتظر بمونم تا دردم بگیره

من
تجربمم داخل تاپیکام هست

اولین بارداریت یعنی

من ۴۲ هفته زایمان اولم با آمپول فشار بود

من چهل‌هفته بودم‌رفتم دکترم‌معاینه تحریکی‌کرد شبش‌کیسه‌اب‌پاره شد قرار شد اگه درد‌نگرفتم شش ساعت بعدش امپول فشار بزنن که خداروشکر درددگرفتم

من موقه دخترم

مننننن😑

من فردا ۴۰ هفته ام تمومه، میرم بیمارستان ببینم تحویلم میگیرن یا نه🥲🥴

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۵ ماهگی