من هم 40هفته ام ولی هیچ دردی ندارم اصلن یعنی منتظر بمونم تا دردم بگیره
من
تجربمم داخل تاپیکام هست
اولین بارداریت یعنی
من ۴۲ هفته زایمان اولم با آمپول فشار بود
من چهلهفته بودمرفتم دکترممعاینه تحریکیکرد شبشکیسهابپاره شد قرار شد اگه دردنگرفتم شش ساعت بعدش امپول فشار بزنن که خداروشکر درددگرفتم
من موقه دخترم
مننننن😑
من فردا ۴۰ هفته ام تمومه، میرم بیمارستان ببینم تحویلم میگیرن یا نه🥲🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.