واکسن۱۸ماهگی سخته؟فردا باید پسرم ببرم برا واکسن

۶ پاسخ

من دخترم‌امروز زد. اولش خوب بود ولی الان یکساعته همش گریه میکنه و‌پادرد داره

اره یکم تا دو روز پاش درد میکنه

بدن با بدن فرق داره
خواهر زاده من تو دوماهگی خیلی اذیت شد
بقیه رو نه اینکه اذیت نشه‌ها ولی وضعیتش خیلی بهتر بود

نه سخت نبود

آره یکم سنگینه پاش اذیت میکنه فقط

میگن خیلی سخته .حتا امکان نداره بچه تا چند وفت لنگ بزنه🥲

سوال های مرتبط

مامان ماکان👶🏻🩵نیکان👶💙 مامان ماکان👶🏻🩵نیکان👶💙 ۴ ماهگی
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری