اینم ناهار دخملی

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم درسته که بچت میخوره اما در آینده معده اش همیشه مشکل دار میشه اسیدی میشه فعلا براش زوده غذای سفره

به به😋😋
نوش جونش

از ۸ماهگی غذای سفره و بافت دار خوش به حالت من همچنان میترسم الان من بودم له کرده بودم همرو ماستک ریخته بودم روووش 😖 با اینکه جوویدنش عالیه پسرم و میتونه اما من میترسم

به به نوش جانش
من برنج نیم دونه استفاده میکنم تا لازم نباشه لهش کنم

برنج دمی میتونه بخوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان 👧Atena مامان 👧Atena ۱۳ ماهگی
مامان آنِ‌مَن مامان آنِ‌مَن ۱۲ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان 💝نیکا🐣 مامان 💝نیکا🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فرشته هام🥰 مامان فرشته هام🥰 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی