۵ پاسخ

من میرم‌ البرز تو ساختمان دانا
دکترم فقط اونو قبول داره و‌کارشم فوق العادس

برو کلینیک‌ بصیر خیلی خوش اخلاق هستن و کارشون عالیه کیف میکنی من از اول بارداری تا الان فقط پیش ایشون رفتم و هفته دیگه آخرین سونو بارداریمه باید برم پیششون دلم براشون تنگ میشه واقعا🥹

سیمین آزاد بخش

ژاله جمشیدی مقدم فوق العاده دکتر با اخلاق و کاربلد و صبور و بی نهااااااایت مهربون ، انقدر قربون صدقه خودت و بچت میره پولی که دادی رو حلال میکنه نزدیک ۳۰،۴۰ دقیقه ام وقت میذاره

ژاله جمشیدی

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی