پستونک لاتکس بگیرم یا سیلیکون ؟
مدل بیبس یا فریگ؟

۱ پاسخ

من اونت گرفتم و راضیم
حتما ارتودنسی بگیر

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهدیار مامان زهرا و مهدیار ۷ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان لیان👶🏻🩷 مامان لیان👶🏻🩷 ۴ ماهگی