۴ پاسخ

استرس نده به خودت ایشالا ایندفعه به سلامتی گلم😍

نه اصلا امکان ندارع اینقد زود تشکیل شده باشه ..نرو بمون ۸ هفته الکی استرس نداشته باش ..

اگه سونوی واژینال بری فکر کنم قلب تشکیل شده باشه

ایشالا شده

سوال های مرتبط

مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری