۷ پاسخ

بدترین بیمارستان

من مهرگان زایمان کردم فقط پول لباس دادم همچی عالی بود البته اگر زایمان اولی برو اونجا حتما

بهترین بیمارستانه چه پرسنلش چه تمیزیش،چه دکتراش عالین

والا برای من عالی بود خیلی مهربون بودن

من زایمان کردم

تازگی ک نه ۱۱ ماه پیش من

ببین همه بیمارستانا یکی میگه خوبه یکی میگه بده
من ازجن نفرپرسیدم خیلی راضی بودن زایشگاهش خصوصی
من سه شب حالم اوکی نبود رفتم ماماهاش خیلی خوب بودن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری