۹ پاسخ

با بیمه تامین اجتماعی ۱۱۰۰

سونو ۱۴۰۰ و خورده ای دادم

من با بیمه سلامت ۸۵۰ دادم

انتیم 1700 شد
انومالیم 1200
همه جا قیمتا مختلفه

هر شهر فرق میکنه به نظرم من تو قزوین 1300 دادم اما اینجا میگفتن دو تومن سه تومن حتی 4تومنم دادن

من نرفتم ولی گفت هزینش ۳ تومن هست یازدهم نوبت دارم

من رفتم سونو درمانگاه ۶۵۰ شد

برای من اون موقع که دادم شد ۲۶۰۰ الان نگاه کردم 😅

سونو2200

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مطهره و...🩵 مامان مطهره و...🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری