۳ پاسخ

اگ عقب انداختی بزن

من سرگیجه حالت تهوع داشتم نزدیک پریودم واسه کمبود اهن بود خوردم خوب شدم

نبض و اینا ک علایم بارداری نیس عزیزم ولی تهوع اینا داری و عقب افتادی تست بزن

سوال های مرتبط