نظرتون در مورد تایپیک قبل بگین

۲ پاسخ

اینکه متقابل رفتار کنی نه فقط با شوهرت با همه اطرافیانت خیلی خوبه ولی اینکه خودتو برنجونی و با آهنگ گریه کنان بخوابی اصلا درست نیست ب خودت برس شاد باش هرجا که حالت خوبه برو ولی بخاطر هیچ کس خودتو رنج نده

بنظرم یه مدت فقط بخودت برس سعی کن حال خودتو خوب کنی بگو بخند بهش زیاد محل نده بعضیا جنبه ندارن کم کم درست میشه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان فندق امریکایی مامان فندق امریکایی ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی