۳ پاسخ

به به مبارکههه کوچولوی ما.منم درست نکردم😁

من ماه پیش درست کردم
ماش عدس لوبیاچیتی نخود و یه حبوباتی به اسم حلر
اینارو پختم جداگانه بعد برنج و بلغور گندم هم گذاشتم با اب بپزه وقتی پخت ابش نسبتا خیلی کم شد حبوبات هارو ریختم و آب قلم گوساله
بعد زردچوبه سرخ کردم ریختم توش نمک و فلفل سیاه
پیاز داغم ریختم توش خوشمزه شد خیلی خیلی

درست نکردم
😩😀

سوال های مرتبط

مامان Ariyan 💙 مامان Ariyan 💙 ۱ سالگی
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ سالگی
مامان عسلچه🌱🌺 مامان عسلچه🌱🌺 ۱۲ ماهگی
مامان بَشه مامان بَشه ۱ سالگی
مامان آرینا🧸🤎 مامان آرینا🧸🤎 ۱۶ ماهگی