به به مبارکههه کوچولوی ما.منم درست نکردم😁
من ماه پیش درست کردم
ماش عدس لوبیاچیتی نخود و یه حبوباتی به اسم حلر
اینارو پختم جداگانه بعد برنج و بلغور گندم هم گذاشتم با اب بپزه وقتی پخت ابش نسبتا خیلی کم شد حبوبات هارو ریختم و آب قلم گوساله
بعد زردچوبه سرخ کردم ریختم توش نمک و فلفل سیاه
پیاز داغم ریختم توش خوشمزه شد خیلی خیلی
درست نکردم
😩😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.