۹ پاسخ

خب هنوز که 22بهمن نیومده

من ۲۱ بهمن بود تاریخم دیشب زایمان کردم

من ۲۲ بهمن زده ولی ۹ بهمن سزارینم ایشالا

من ۲۸ بهمنم ولی هیچ خبری از زایمان نیست
حالا هم موندم سزارین برم یا طبیعی

منم 27 بهمنم طبق ان تی ولی نزاییدم🥴

من ۲۷بهمنم نزاییدم🥲

من زده ۲۳ بهمن هنوز هستم

نه طبیعی هستم

من ۲۰ بهمن هستم نه هنوز زایمان نکردم

سوال های مرتبط