۶ پاسخ

با قرص و آمپول باز شدی؟
یا باز بود دهانه رحمت؟

مبارکهههههههههه وای چه حس خوبیه🥲

مبارکه چند هفته بودی سخت بود

مبارک عزیزم چطور بود؟ چند هفته؟

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم چطور بود ؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری