خانما یک قرص مسکن دندون برای دندون درد بگین باردارم ۵ماه هستم

۷ پاسخ

استامینوفن ۳۲۵ بخور

خیییییلی سخته من بارداری اولم تا آخرش دندون دردکشیدم تحمل میکردم ولی تادم مرگ میرفتم این یکی خداروشکر دندون درد ندارم

من ک میخک فقط اروم میکنه

آب نمک نگه دار روش.دارو نخور

بهتره برید دندتپزشکی‌ دندون رو درست کنید

معمولا مشکلی ندارع

استامینوفن ساده بخورین فک نمیکنم مشکلی داشته باشه بازهم بپرسین

سوال های مرتبط

مامان آنیا جون مامان آنیا جون ۹ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد