خداروشکر منکه اینطوری نشدم
از اول بارداری تا ان تی روزی دوتا استفاده میکردم
از ان تی تا انومالی روزی یکی مرتب میزاشتم
از انومالی به بعد دیگه شیافام تموم شد دکترم برام ننوشت یهو قطع کردم
اتفاق خاصی نیوفتاد خداروشکر
آره اصلا نباید به دفعه قطع شه.ی شب درمیون بعد هفته ای دو بار.بعد قطع
احتمالش هست
من یهو قطع کردم نه نشد چون حساسیت داشتم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.