۵ پاسخ

اگه شیر خودت رو‌میدی دست نگه دار،اگر شیر خودت رو‌نمیدی ۳ ماه بعد برو‌عمل

دوسال بعد عزیزم

تقریبا سه ماه بعد

شیردهیتون تموم بشه هورمونا نرمال بشن بعد اقدام کنید

سوال منم هست
ولی بعد دوران شیر دهی میگن بهتره انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان باران و ابرا مامان باران و ابرا روزهای ابتدایی تولد