خانوما دخترم خیلی تف میکنع علتش چیه؟

۵ پاسخ

فهمیدی به منم بگو
دختر منم جدیدا خیلی آب دهنش زیاد شده
از اونورم رفلاکسی هستش در حدی که گاهی هی میپره تو گلوش این آب دهن زیادیش

لیامم دو سه روزه تف می‌کنه بیرون

رفلاکس پنهان
یاسفت شدن لثه

شیرخودتو میدی؟طبعش سرده عرق نعنا گرمی بخور

یکی از علایم رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان کایرا 💓🥰 مامان کایرا 💓🥰 ۱۵ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری