دختر من مدام از دهنش تف میریزه علتش چیه

۷ پاسخ

بخاطر اینکه به آب دهنش کنترل نداره

اگر علایم دیگه آیی مثل حالت آدامس جویدن و گاهی عقب کشیدن سر از شیر خوردن و ... باشه احتمالا رفلاکس پنهان داره

رفلاکس

رفلاگس پنهان داره

پسر منمم
میگن لسه ها داره سفت می‌کنه

لثه سفت کردن و کم کم وارد پروسه دندون در اوردن

پسر منم اینجوربه
مهم نیست ا
دارو دلدرد بهش بدی اوکب مبشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی