بخاطر اینکه به آب دهنش کنترل نداره
اگر علایم دیگه آیی مثل حالت آدامس جویدن و گاهی عقب کشیدن سر از شیر خوردن و ... باشه احتمالا رفلاکس پنهان داره
رفلاکس
رفلاگس پنهان داره
پسر منمم
میگن لسه ها داره سفت میکنه
لثه سفت کردن و کم کم وارد پروسه دندون در اوردن
پسر منم اینجوربه
مهم نیست ا
دارو دلدرد بهش بدی اوکب مبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.