۷ پاسخ

وای منمممم😭 نمیتونن راه برم

تو هفته شما گاهی اوقات و ملایم عیبی نداره
ولی اگه خیلی زیاده برو دکتر

منم از پرید روز اینجوریم حتی دیروز نوبت سونو داشتم مشکلی نبود
گفت به خاطر کشیدگی رحمه و بزرگ شدنش باعث یه درد زیر شکم میشه

منم بیشتر اوقات ایجورم

طبیعیه رحم بزرگتر میشه

بله طبیعیه منم همینجوری ام

فک کنم طبیعی باشه اگه شدید نیست چون منم گاهی اونجور میشم

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۷ ماهگی
مامان دایان🐻🤎 مامان دایان🐻🤎 ۶ ماهگی