مامانا صبح که بیدار میشم زیر دلم باد میگره و میپیچه طبیعیه؟؟🥲🥲

۳ پاسخ

من فکرکردم واسه پسراینجوره تودخمل داری بادمیگیری

آره منم هرروزاینجورم بادازبالاوپایین درمیادتاراحت میشم 🤣🤣

نفخ دیگه باد پیچ میشی

سوال های مرتبط

مامان آراز
دنیز 
کنجد مامان آراز دنیز کنجد ۱۱ ماهگی