۲ پاسخ

وای من ازالان استرسشو دارم خیلی بده.البته مزش نه چون ناشتاوشکم خالی بایدبخوری حالت بدمیشه.انشالله به خوبی پشت سربزاری

بسلامتی بگذرونی امروز رو

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی