۲ پاسخ

وای من ازالان استرسشو دارم خیلی بده.البته مزش نه چون ناشتاوشکم خالی بایدبخوری حالت بدمیشه.انشالله به خوبی پشت سربزاری

بسلامتی بگذرونی امروز رو

سوال های مرتبط

مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی