شما بچه هاتونو دوسالگی ازمایش بردین؟

۱۴ پاسخ

بله منم بردم
بنظرم سالی یکبار حتما چکاب خون بشن بچها حتما
مامانا بعضی چیزا هست هیچ علائمی ندارن
و هر چی زودتر آدم متوجه بشه خیلی بهتر می‌تونه درمان رو شروع کنه

اره جان هم یک هم دو

بله عزیزم دکترش گفت اول آزمایش ببر ، بعد من بگم بعد دو سال چه مکملی نیاز بدنش

بله بردم

بله

اگه مشکلی نداره نیاز نیس
ولی من دوس دارم از نظر تیرویید و کم خونی چک بشه ولی چیزیش نیست

نوووچ

من بردم

اره منم بردم هم یه سالگی هم دوسالگی

بله بردم هم یکسالگی هم دوسالگی

چون یک سالگی بردم دکتر گفت تا ۳،۴ سالگی نیاز نیست

بله هم‌یکسالگی بردم هردوسالگی

نه نیاز نیست یکسالگی هم نبردم

نه ازمایش چی

سوال های مرتبط

مامان امیدونیکاجان مامان امیدونیکاجان ۲ سالگی