سلااام
آیا بلال خوبه یا ن در بارداری🤣🤣؟

۸ پاسخ

شوخی میکنی خدایی🤣🤦🏻‍♀️🤔

آره بابا

من دیشب خوردم ذرت نفخ داره دیگه بقدری دل و کمرم درد گرفته بود بی ادبی نشه باد میپیچید زیر دلم انگار هرلحظه ممکن بود سقط کنم فقطم دوسه تا گاز خوردم

نوش جان

بخور نوش جوووونت... جای منم بخور😂

خوبه بخور بچت بور بشه😂😂😂😂قدیمیا میگن پفیلا و ذرت موی بچه رو بور میکنه

باس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
@avinashap11

خوبه بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری