چقد دوس دارم زودتر بفهمم نینی چیع🫠🫠🫠

۴ پاسخ

من ک حس ششمم میگه دخمله نی نیم😍

عزیزم نمک بگو بریزن رو سرت واقعی واقعیه

منم دل تو دلم نیس زودتر بفهمم 🥹
انشاءالله نی نیامونو به سلامتی بغل بگیریم🙂

به امید خدا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی