۱ پاسخ

اگه به بچه شیر خودتو میدی قبلش از دکتر بپرس ولی چون من شیر خودمو نمیدم هر وقت قبلا احساس سرماخوردگی داشتم چه خودم چه شوهرم اولین علائم از سرماخوردگی هم میدیدم یه قرص زینک سری میخوریم. با یه قرص جوشان استیل سیستئین میخوریم زودی خوب میشیم باز اگه شیر خودتو میدی حتما حتما از پزشک متخصص بپرس که ضرر نداشته باشه

سوال های مرتبط