آها نمیدونستم
باهمون یدون میشه هروز بزنی یاباید چندتا ازش بخری که بزنی من اصلا استفاده نکردم نمیدونم اصلا چجوری اولین باره میخوام بگیرم
کیت تخمگذاری میگن بهش بعد چجوری میشه استفاده کرد چه روزای باید بزنی کسی میدونه ؟
خب من امروز روز تخمک گذاریمه بایدمثلا کی بزنم
دیگه نمیدونم😄
عزیزم کیت ها میگن وقتی دوتا خطش پررنگه ینی تخمکگذاری تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت اتفاق میفته
شما هنوز پررنگ نیست ولی خیلی نزدیک احتمالا فردا پررنگ میشه
میتونی امشب نزدیکی کنی با پس فردا یک روز درمیون
اره امشب
والا منم زدم اینطوری بود سه روز پشته سره هم زدم اینطوری شد ولی قشنگ پر رنگ نشد دوتا خط ها
اوووم زووود لنگاروبده بالا😅😅😅😅😅😅
سلام چجوری باید بفهمیم که کی تخمک آزاد میشه ؟
اره فک کنم مارک کیت چیه
آره برو تو کارش همین امشب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.