۴ پاسخ

دختر منم همین وزن رو داره شیر خشک هم نخورد فقط شیر خودمو میخوره وزنش بالا نمیره 🤦‍♀️

رفلاکس داره؟

موقع تولد چقد بود

شیرخودتو میدی یا شیر خشک میدی؟

سوال های مرتبط