ناهار چی دادید به نی نیا

۱۲ پاسخ

سیب زمینی با گوشت

عدسی

چن وقته نمیزاره خودم بهش بدم

من رشته پلو گزاشته بودم اما حدودا نمیزاره بهش بدم میگم خودم بخورم خودشم بلد نیس من میخام بدم جیغ میزنه نمیخوره پر ت میکنه خودشم بلدنیس بخوره سیرشع

عدس پلو با ماست خودمم کشک بادمجون معدمم داره اتیش میگیره کاش نخورده بودم🫠🫠🫠

مرغ خامه ای🤤

عدسی

عدس پلو با ماست

غذای خودمون عدس پلو

کوکو سیب‌زمینی و هویج و گل کلم

کو‌کو سبزی

نیمرو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی