۱۴ پاسخ

پودینگ شیره

نیمرو

فرنی با خرما

عدسی خورد

نون و پنیر

اوتمیل سیب بده حساسیت زا هم نیست سیب یدونه پوست بکن چندقاچ کن بذار با آب بپزه بعد دو قاشق جودوسرپرک اضافه کن سیبارو با چنگال له کن یدونه خرما رو بدون پوست و هسته کن اضافه کن بهش من یکم پودر هل یا دارچین هم میزنم بعد ک سرد شد بده بخوره

نون و پنیر

هنوز هیچی فعلا خوابه شیر میخوره و میخوابه

اوتمیل میدم ،دختر منم ب خیلی چیزا حساسیت داره صبح ها عصبیم ک هیچی نمیتونم درست کنم واسش😔

املتتت

نمیرو خوردش

هنوز بیدار نشده
می‌خوام نیمرو بم
عاشق تخم مرغ

نشاسته زعفرونی

عدسی نخورد

سوال های مرتبط

مامان باران و پسری مامان باران و پسری ۱ سالگی
مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی