۱ پاسخ

من مدتی خیلی عفونت داشتم چند تا دکتر رفتم خوب نشدم رفتم پیش اردلان نیا گفت افتادگی مثانه داری اگه قصد بوه دوم داری باید زود اقدام کنی بعدش عمل مثانه .. گفت وگرنه همیشه عفونت داری .‌دیگ یه سری دارو‌داد واس عفونت ک خوب شدم و از اون موقع عفونت نداشتم خداروشکر چون میگن درد خیییلی از زایمان سختتره منم میترسم ..علایم خاصی هم ندارم فک کنم بعضیا مثلا با یه عطسه شلوارشون خیس میشه و ..

سوال های مرتبط

مامان هدی🧸 مامان هدی🧸 ۲ سالگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری