راستی شیر خشک اپتامیل سمی شده🫠😐

۱۰ پاسخ

وای کی گفته من اپتامیل میدم

من دیروز از دکتر بچم پرسیدم گفت توو ایران نیس

عزیزم من شیر خشک الفامینو رو شنیدم نمیدونم اپتامیل یا نان هم سمی هسش یا نه

من به خواهرشوهرم که تو داروخونه کار میکنه گفتم میگه اصلا همچنین چیزی نیست اگه بود که علوم پزشکی نامه میداد به دارو خونه ها که شیرخشک نگیرنن از شرکتها

شیرخشکای خارجی ک وارد میکنن رو‌میگن نه شیرخشک ساخت ایران

خارجیشو گفتن وایی هرچیزی و چرا باور میکنید اینی ام ک گفتن خارجی رو گفتن ن ایرانی

نگاه گوگل زده

تصویر

منم شنیدم سره همین دارن کارخونه شو میبندن

اره منم شنیدم شیرخشک نان هم میگن شده

راسته؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی