۱۱ پاسخ

عزیز دلم اپتامیل کشور های خارجی جمع میشه پرونوترا رو که ایران خودمون تولید می‌کنه نترس

دکتر به من گفت نان نده باکتری داره

بله اپتامیل تو کشورای دیگه داره جمع میشه

منم نان میدم هیچ خبری نیس نترسین

منم تو تیتر خبرهای گوگل اپتامیل و دیدم
من شیرخشک نان ۱میدم 🥺🥺🥺

نه‌ امشب اخبار گفت تو فرانسه
منم یه هفته آپتامیل۱ گرفتم میدم

نه الکی من امشب از یه پزشک پرسیدم گفت اگر چیزی باشه اول به ما میگن که تجویز نکنیم

نه الکیه

حالا عوض کن شیرخشکشو.منم شنیدم تو خبرا.البته من که فقط شیر خودمو میدم

خبرش همه جا هست اینجام چندتا مامان گفتن

وا نه بابا

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی