۱۹ پاسخ

4میبندم

بچه من 6.5 ماهه هست سایز 4

۳ هانیز میبندم اندازه اش ۴هم داره ولی بزرگش امتحان کردم

من ۳ میبندم. احتمالا تا ۲۰ روز دیگه هم ۳ میبندم.
خوب بستگی به وزن بچه داره. برای همع بچه ها که یه جور نیست.
ولی اگر وزنش ۸ کیلو هست باید ۴ بهش ببندی. ۴ مای بی بی تا وزن ۱۳ یا ۱۴ کبلو را جواب میده

چهار ماه و نیمشه
سایز ۴ مولفیکس میبندم

سلاممممم کجایی دختر🤣🤣😍😍

5مولفیکس

۴ هانیز

۴ میبندم

چند کیلوعه

سایز چهار

٣ ميبندم، ولى كوچيك شده فردا ديگه ٤ ميخوام بخرم

۴ مای بیبی

من ۴ میبندم

۴ مای بیبی

۳ می بندم

۳مولفیکس

۳میبندم 😂

۴ ماه و ۲۰ روزشه سایز ۴

سوال های مرتبط

مامان 🌛نیلماه🌜 مامان 🌛نیلماه🌜 ۱۰ ماهگی
مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ ۱ سالگی
مامان 🩷👶دخترم مامان 🩷👶دخترم ۱۴ ماهگی