پوشک سایز چند میبندید برای بچه‌ای شش هفت ماهتون

۱۵ پاسخ

من از اوایل ۳ ماهگی ۴ بستم. وزنشم زیاد نبود نرمال

سایز ۴

وقتی وزنش از۷ونیم میره بالاتر دیگ ۳براش کوچیک میشه

۴ می‌بندم

۴ میبندم

5میبندم

چهارر

4میبندم

من ۳ میبندم کوچولو هست بچم

ب وزن نینی مرطوبه سایز پوشک

۴هنوز

من چون پسرم وزنش کمه هنوز ۳ میبندم
ولی دیگه از یه هفته دیگه ۴ میگیرم

4 میبندم

سایز۴

۱ ماهه که ۴ میبندم

سوال های مرتبط

مامان 🌛نیلماه🌜 مامان 🌛نیلماه🌜 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خوشگلا مامان مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان مامان خوشگلا مامان مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی