۶ پاسخ

جنین چندروزه انتقال دادین ازمن سه روزه بودن

شیاف دارین شمامنم حس میکنم سینه هام دراثرشیافه

منم روز هشتمم هست زیر دلم درد میگیره ول میکنه سینه هامم خیلی بزرگ ودردناک شدن

دنباله علایم نباش عزیزم من علایمی خاصی اصن نداشتم

من روز نهمم علایم خاصی ندارم
یه کم پادرد دارم

به علایم توجه نکن عزیزم
من خودم تا روز ازمایش هیچ علایمی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری