سلام خانما خوبین میشه این سنو انتی بم توضیح بدین چی ب چی

تصویر
۱۰ پاسخ

خانما بابت جواب هاتون خیلی ممنونم خیلی استرس داشتم اللن اروم شدم مرسی عشق ها من

عالیه عزیزم خداروشکر نی نی مشکلی نداره

عالیه همچیش عدد ان تی خیلی خوبه ضربان قلبشم عالیه و فک میکنم با توجه به ضربات قلبش پسرع😉

عزیزم هزینه سونو و ازمایش انتی چقدر شد؟

عزیزم آزمایش خون هم دادی؟

جوابش فک کنم خوبه..جنسیتش هم احتمال داره پسر باشه بخاطر ضربان قلبش

در مورد وضعیت جنین نوشته که خداروشکر خوبه همه چیش😘

خداروشکر عالی

خیلی استرس دارم دکترم این هفته نیستش تا دوهفته دیگ

همه،جي خوب

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری