مامانا میشه راجب سونو آنتی توضیح بدین ؟؟؟

۲ پاسخ

یازدع هفته ب بعد میشه رف بهترین زمان دوازده هفته و سه روز
لازم ب ناشتایی نیس دکتر برات سونو و ازمایش انتی مینویسه اول میری سونو بعد با برگه سونو میری ازمایشگاه
وقتی میری سونو یه نوشیدنی شیرینم ببر اگه گفتن بخوری پیشت باشع
عدد انتی زیر دو باشه عالیه

اول سونو میری بعد ازمایش گلم هر دو تو یه روز صبح سونو بری بهتره بچه بیداره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری