۱۴ پاسخ

من تادوسالگی میخام شیربدم.نمیخام از اولین حقش محرومش کنم.

من تا دو سالگی میخوام شیر بدم

سلام عزیزم
یک ماهی هست از شیرگرفتم دیگه🥲

من الان ۹روزه گرفتم فقط شیر خودمومیخورد

ی خدااا😍😍دلم براش تنگ شده فسقلی🥹❤️

من که دخترم م همین الانم نمیخوره چکار کنم کارم شده فقط گریه 😭😭😭

من عید ازشیر میگیرمش ب هرسختی باشه عید میشه بیست ماهه

۲سال🥰🥰🥰

منم تا یکسال و نیمی شیر میدم

دوسال...

دوسال

دختر من از ۶ ماهگی دیگه شیرمو نخورد اصن

یک سالگی گرفتم از شیر

تا دوسالگی بده عزیزم، ب خودت برس خودت رو تقویت کن تا کم نیازی و بتونی ب بچه ت انشاالله کامل شیر بدی
من مجبور شدم ۱سال و۳ماهگی بچمو از شیر بگیرم بخاطر بیماریم

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی