من ۱۵ روزه قطع کردم
تا دوسالگی دخترم میخوام بدم شیرخشکی
دختر اولم بیست ماه ولی چ ب روزمآورد وقتی از شیر گرفتمش
این دخترمم بیست ماه میدم چون غذا نمیخوره و وابسته شیرمه خیلی اذیتم میکنه نمیدونم چ غلطی کنم اگه روزی دو وعدم بخوره مشکلی با دم ب دیقه ممه خوردن ندارم ولی شیرم خیلی خیلی خیلییییی کم شده قبلا حتی همین یک ماه پیشم یکمبیشتر از الانشیر داشتم الان اصلا سینمپر نمیشه
19ماهگی
به نام خدا سه روز
دخترم یک سال و ۸ماهش بود از شیر گرفتم پسرم تا ۱سالگی شیرخودمو خورد تا ۲سالگی میخوام بهش شیر خشک بدم
تا ۱ سال و پنج ماه و ۷ روزگی
پسرم یک ماه مونده بود بشع ۲ساله قط کردم
دخترمم تا۴ماه شیرخودمودادم وبعدش دارم شیرخشک میدم ولی هرچی زودتر بگیرم بهتره چون غذا نمیخوره
شیر خودم سه ماه
بعدس شیرخشکی شد
شیر خودم تا ده ماهگی شیر خشک میخام تا دو سال بدم
دخترم و تا دوسال و یکماه...اینم نا دوسالگی میدم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.