اینم شکم من تو ماه هشت
بنظرتون خوبه یا کوچیکه😅

تصویر
۱۲ پاسخ

کوشولوعه🥹

ازمنم صافه شایدهم هفته شماهمینقدرباشم

واسه منم همین اندازس

خوبه شکم من بچه قبلیم همینقد بود وزنشم خوب بود

برا من کوچیکتره خیلی🤣

واس منم همینقدیه چون لاغرم

منم همینقدره

اندازه شکممه

شکم من ماه ششم🥺

تصویر

ن خوبه مال منم در همین حده اصل وزن بچست

خوبه
چون کلا تو لباس هم خود شکم دقیق مشخص نمیشه🤭

ن خوبه برا منم همینقده

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی