شکم من خوبه برا ماه هشت؟ دارم میترکم دیگ😬

تصویر
۱۰ پاسخ

منم همینقده

اما انگار شکم شما هم مثل من بیشتر بچه تو پهلو

خوبه دیگ منم همینم

منم همینم

اره بابا منم همین قدم🤭

عزیزم سونو رشد و وزن رفتی؟

بچت دختر عزیز

منم امروز وارد ۸ ماه شدم
کی میگذره این دوماه

خوبهه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی