شکمم برا ماه هشت خوبه ؟؟؟کوچیک نیس

تصویر
۹ پاسخ

چه خوبه جمع و جوری😇

من هر موقع به دکتر میگم نگرانم وزن نگرفتم شکمم خوبه میگه چه بهتر که وزن نگرفتی 😂😂😂

چقد خوبه🥲مال من تیز شده😅

منم همینقدره ۳ کیلو اضافه کردم

نه عزیزم خوبه.مهم وزن نی نیه.خودتون چقد اضافه کردید؟

چقدر خوووب عزیزم.اضافه نداری

منم همین قد ولی بالاتراز اینه

شکم منم خیلی کوچیک بود زایمان که کردم دیدم همش نی نی بوده الانم تقریبا صافه صاف شده شکمم

منم همین قده ولی بالاتر

سوال های مرتبط

مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مسدود دائم 😏 مامان مسدود دائم 😏 ۱۲ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وچهارم بارداری