نه لزوما نباید پهلو بزرگ باشه، تو همون حجم که وزن اضافه کردی بچه جا میشه تو پهلو و شکمت، چشم عزیزم
نه بامزه اس اتفاقا
ان شالله.
ولی وزن بچه ب اندازه شکم نیس زنداداش منم همینجوری شکم نداشت از پشت سر اصلا نمیفهمیدی حامله اس کلا وزن بچه هاشم خوب بودن ماشالله سر دو بارداریش
اره بنظر من چون من الان واسه اشپزی ظرف شستن اذیتم.
مامانم میگه دوقلو داری سونو گرافی نفهمیده،😁
من فردا زایمانمه شکمم یه کوچولو از شما بزرگتره عزیزم، دراز هممیکشم بچه قشنگ تو پهلوهامه، دو هفته پیشمسونوی وزن بودم وزنش خوب بود خداروشکر
وااااای من قش من پنج ماه ام شکم دو برابر شماست.زندگی سخت شده موندم ماه ۸و۹ چیکار کنم تو هوای گرم
چه ناز
نه کمه
وزن بچه مهمه اگه نرماله وزنش خوبه از منم دکتر اول گفت کوچیکه ولی سنو رشدو دید گفت شاید چون بریچ شده
وزن کوچولوت چند بوده؟؟؟
چقد كوچولوووو نانااا😍😍😍خوبه ديگه كيف ميده اينجوري ميگن ميره تو پهلوهات بچه برااين كه انقد شكم كوچيك ميشه ..
چ ناز و کوچولو ایول دختر بدبختی های شکم گنده رو نداری
نی نی هم وزنش ربطی به سایز شکم نداره مگه سونو بگه وزنش کمه
از من اینقدرعه
کوچولو ک هست. ولی بدن ها متفاوته مهم سلامتی خودت و جنینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.