سلام خانما برا هفته من شکمم خیلی کوچیک نیس؟

تصویر
۱۶ پاسخ

شکمت کو؟؟؟😍😍

عزیزم شما زیر نظر دکتر لالویی هستین؟

من اینقده😅

تصویر

خوش بجالت من الان اینقده

منم همینه

من از الان بزرگتره

مال من یکم از شکم تو بزرگتره اونم چون زایمان دوممه و از قبل هم شکم داشتم مثل تو باربی نبودم کلا

بازوت چی بستی

خیلی خوبه که کوچیکه مال من دو برابر اینه

نه عزیزم خوبه ماشاالله اندازه شکم من هست

خوشبحالتون من دارم میترکم دیگه

مال من دوبرابر اینه😄هرکی میبینتم متوجه میشه😕

نه خب عزیزم منم شکم ندارم اصلا

عزیزم مهم وزن نی نی نگران نباش

منم از خدامه شکمم کوچیک باشه😢
اصلا نمیخام زیاد بزرگ بشم

ن خوبه منم اینقدره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان ۳ قلو هااا🥲💖 مامان ۳ قلو هااا🥲💖 ۶ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری