سلام خانوما شکمم برا ماه هشتم چطوره کوچیک نیس

تصویر
۱۰ پاسخ

خوشبحالت من هیچی ندارم😐😂

نینی اولته؟
ازکی شکمت بزرگ شد

واسه منو ندیدی 😆

برامنم همینقدره ولی شکم بزرگ ب چ دردی میخوره مهم وزن بچس

خیلی خوبه کوچیکتر بهتر

من شکم ندارم اصلا

منکع الان 18روزه رفتم داخل 7ماه هیچی معلوم نمیشه بالباس کسی باور نمیکنه🤣

نه خیلی هم بزرگه

نه انشالله اندازس

نه خوبه دیگ میخوای چقد باشه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری