برای ماه هشتم شکمم خیلی کوچیک نیس؟😅

تصویر
۹ پاسخ

واسه منم همینه

از منم همینقدره

اگه ازقبل شکم نداشتی خوبه.

اندازه س مال من تو نه ماه همینه یکشنبه رفتم با مامانم چکاپ هفتگی یکیشون می‌گفت اصلا نمیخوره بهت دو هفته دیگه زایمانت باشه ولی وزن جنین خوبه

نه بابا برای منم همین اندازه ست

واسه من الان اینقده

بچت وزنش چنده مهم وزنه

منم همینه

برا منم اینطور بچم عرضیه و بیشتر تو پهلوعه و تکوناشو هم تو پهلو حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ۳ قلو هااا🥲💖 مامان ۳ قلو هااا🥲💖 ۶ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👼🏻💋 مامان شاهان🩵👼🏻💋 ۷ ماهگی