نه خوبه هفتت بره بالا بزرگ تر میشه
من الان اینقدری ام،بهداشتم گفت طبیعیه
اگ وزن نینی خوبه شکمت خیلیم خوبه هرچی شکم کوچیکتر بهتر 🤗❤️
اتفاقا بزرگه کوچیک نیست
من ۳۲هفتم نصف شکم شماهم نیست
ب نطرم بالاس
بچت چیه به سلامتی
منم تقریبا همبن اندازع هاس
چقدر شکماتون قشنگن 🥹🥰😌
من تقریبا نصف شکم تو رو دارم
خداروشکر که ترک نداری
شکم منو ببیند🫡
خانما ب نظرتون شکمم اومده پایین یا هنوز الان ۳۹ هفته ۲ روزمه
نه من الان شکمم همین اندازه ست
ن عزیزم من کوچیک ترم هست ولی وزن بچم خوبه
خیلی خوبه
نه عزیزم خیلی هم خوبه
خودتو با کسی مقایسه نکن😘
نه خوبه ۳۰ هفته به بعد یهو بزرگ میشه
بستگی داره که وزن بچت چقدره،بعضیا با اینکه بچشون خوب وزن میگیره اما شکمشون کوچکه
😅ازمن نصف شکم توه
شکم دومم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.