۲۰ پاسخ

نه خوبه هفتت بره بالا بزرگ تر میشه

من الان اینقدری ام،بهداشتم گفت طبیعیه

اگ وزن نینی خوبه شکمت خیلیم خوبه هرچی شکم کوچیکتر بهتر 🤗❤️

اتفاقا بزرگه کوچیک نیست

من ۳۲هفتم نصف شکم شماهم نیست

ب نطرم بالاس

بچت چیه به سلامتی

منم تقریبا همبن اندازع هاس

چقدر شکماتون قشنگن 🥹🥰😌

من تقریبا نصف شکم تو رو دارم

خداروشکر که ترک نداری
شکم منو ببیند🫡

تصویر

خانما ب نظرتون شکمم اومده پایین یا هنوز الان ۳۹ هفته ۲ روزمه

تصویر

نه من الان شکمم همین اندازه ست

ن عزیزم من کوچیک ترم هست ولی وزن بچم خوبه

خیلی خوبه

نه عزیزم خیلی هم خوبه
خودتو با کسی مقایسه نکن😘

نه خوبه ۳۰ هفته به بعد یهو بزرگ میشه

بستگی داره که وزن بچت چقدره،بعضیا با اینکه بچشون خوب وزن میگیره اما شکمشون کوچکه

😅ازمن نصف شکم توه

شکم دومم هس

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدم مامان محمدم ۱۳ ماهگی
مامان ۳ قلو هااا🥲💖 مامان ۳ قلو هااا🥲💖 ۷ ماهگی