شکمم خیلی اومده پایین؟ زود نیس برا هفتم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

پایین نیست و

کجا پایینه
برا من ک کامل اومده پایین رو پام افتاده🥲🥲زیاد کار نکن استرس نده ب خودت ک نیاد پایین ،من الان گرفتار شدم

عادیه
پایین نیست

دختره یا پسر .؟؟

واسه منم همینجوره همه بهم میگن پایینه ولی فکرکنم شماهم مثل من قدت بلنده

شکم منو ببینی چی میگی

کجاش پایینه؟؟

واسه من خیلی پایینتره

ن خوبه پایین نیس

نه کجاش پایینه؟

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۱۳ ماهگی