پایین نیست و
کجا پایینه
برا من ک کامل اومده پایین رو پام افتاده🥲🥲زیاد کار نکن استرس نده ب خودت ک نیاد پایین ،من الان گرفتار شدم
عادیه
پایین نیست
دختره یا پسر .؟؟
واسه منم همینجوره همه بهم میگن پایینه ولی فکرکنم شماهم مثل من قدت بلنده
شکم منو ببینی چی میگی
کجاش پایینه؟؟
واسه من خیلی پایینتره
ن خوبه پایین نیس
نه کجاش پایینه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.